muskla Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 dette er av typen dobbelt soltak. soltaket mitt har låst seg helt. jeg har nå skifta motor og det viser seg at problemet ikke var motoren. jeg har prøvd å sveive opp manuelt ved hjelp av umbrako, men det sitter bom fast. hvordan skal jeg greie å komme til slik at jeg finner feilen?? prøvde å fjerne takdeksel på sidene av soltaket, men kom ikke til her..
muskla Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 trodde dette var et vanlig problem på disse jeg, ingen som vet?
Sir Hofstad Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Har du manual, og ikke kommer videre vet jeg ikke riktig hva du spør om...
muskla Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Skrevet Juni 13, 2009 djises!! spør jo om noen har erfaring med disse soltakene, og deres problem, som de kunne tenkt seg å dele med resten hovrdan man løser
kbteknik Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 har touring, jeg har kun hatt 1 problem med soltaket og det var elektrisk, har aldri hørt om ad skulle låse seg, men du må ha ned tatrekket for at komme til mekanikken hvis det ikke virker.. den umbrako er kun til å lukke soltaket ikke til å åpne med hvis jeg har lest riktig i manualen
muskla Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 okey, skjønner det er sikkert fastrusta elns, sitter hvertfall bom fast. er du sikker på at den er kun for å lukke?? forstod det slik at den kunne åpnes manuelt med den umbracoen jeg??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå