Hauso Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Er det mye jobb å bytte hele eksosen? er det noe man klarer greit, uten sveiseapparat, og løftebukk. har tilgang til grav. Takker for svar:)
|Ole| Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Er alt originalt er det peace of cake Eg har gjort dette mange ganger på 2 liter, osv...Har låge under garage jekk ute på tunet mitt i alt slags veir
Hauso Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 okei, takker for svar;) noe som tilsier meg at det ikke er så smart å ligge under bilen når den er jekka opp. gjør det jo fordet, men tanken om at hvis jekken detter ned, er det game over, er litt skummel:) Men det går som regel bra har jeg lært:)
|Ole| Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Hehe, eg pleie å legge eit par felger eller nokke i den dur under så vist jekken skulle svikte så er det muligheter for å bli redda fordiom
Hauso Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 sant. men det kan jo bli skade på felgene da.. hehe:P
Bimmerlars Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Bruk for guds skyld støttebukker. Stol ALDRI på jekken. Skifte eksos greier du fint selv. Kan nok være at skruene på frontrøret til manifolder sitter godt og kan trenge varme.
winchester Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Bruk for guds skyld støttebukker. Stol ALDRI på jekken. Skifte eksos greier du fint selv. Kan nok være at skruene på frontrøret til manifolder sitter godt og kan trenge varme. +1 Bestefar mistet broren sin i en slik ulykke, ungene var på skolen og faren lå under en oppjekket bil i garasjen. Ungene møtte en iskald og blå far i garasjen senere på dagen..
Bimmerlars Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Bruk for guds skyld støttebukker. Stol ALDRI på jekken. Skifte eksos greier du fint selv. Kan nok være at skruene på frontrøret til manifolder sitter godt og kan trenge varme. +1 Bestefar mistet broren sin i en slik ulykke, ungene var på skolen og faren lå under en oppjekket bil i garasjen. Ungene møtte en iskald og blå far i garasjen senere på dagen.. Det der ga frysninger... Forferdelig trist og meningsløst med slike ulykker.
|Ole| Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 sant. men det kan jo bli skade på felgene da.. hehe:P Hehe, ja støtte må man ha...Eg bruker dårlege stål felger eller bukker om eg har det Tar aldri sjangser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå