heltn Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 HEi! Trenger hjelp, noen som er flinke til å tegne Styrestraumskrets og hovudstraumsskjema av kretsen? Kan noen tegne dette for meg? det skal inneholde: Automatsikringer Kontaktor m/haldekrets Startbryter Stoppbryter Motorbrett Styrestraum Kopling Takk på forhånd! Kristian T
hillmar Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Var det sånn du tenkte? Og ikke skyt meg hvis ikke all nummereringen er riktig Det kommer jo litt ann på hvilke produsent du bruker (og nummereringen på F4 husker jeg ikke). Edit: Er greit å få med tegningen
_CoZm|C_ Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 på F4 (bimetallet) skal det være 95 / 96 i styrestrømmen=) rekkeklemmer inn ut ifra skapet e jo greit å ha med:) tegna det i paint?
hillmar Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Hehe, tegna i paint ja Kan fylle på rekkeklemmer ja... Edit: Revidert versjon
_CoZm|C_ Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 hadde pcscematic her ein plass men finner det ikkje igjen....
Glennski Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 automasjonseksamen? Litt for enkel oppgave for en automasjonseksamen vel
hillmar Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Ja, er vel hakket for lett for elektrikker fagprøven til og med... Hvis du ikke har vært heldig
Glennski Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Ja, er vel hakket for lett for elektrikker fagprøven til og med... Hvis du ikke har vært heldig Megaheldig
Dan327t Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 automasjonseksamen? Litt for enkel oppgave for en automasjonseksamen vel Jeg fikk det i oppgave i andre klasse:p på eksamen, hehe. skulle koble det opp.
hillmar Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Ja, i andre klasse automasjon må man vel kunne kreve mer enn dette... Men jeg skjønner godt at du ikke klager på det
_CoZm|C_ Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 ikkje for å var pirkete men mellom hoved sikring og styrestrøms sikring går vell strengt tatt ikkje gjennom rekkeklemmer.. ? automasjonseksamen er vell litt mer avansert enn den der.. tipper vg1 elektro=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå