Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenge noen deler til min e28. Er de kun speedometer du selger eller er hele instrumentpanelet de er jeg interest i. også vil jeg ha interiørdelen der som cd spilleren skal sitte. kanskje vil jeg ha frontlyktene dine. Har noen av e28-ene dine grøftelys? da vil jeg ha plastkoppene som lysene er skrud fast i.

Skrevet
Jeg trenge noen deler til min e28. Er de kun speedometer du selger eller er hele instrumentpanelet de er jeg interest i. også vil jeg ha interiørdelen der som cd spilleren skal sitte. kanskje vil jeg ha frontlyktene dine. Har noen av e28-ene dine grøftelys? da vil jeg ha plastkoppene som lysene er skrud fast i.

Hele instrumentpanelet som er til salgs. Er det kun den som cd spillern sitter i eller hele konsollen i midten du mener?.

Har de grøftelys koppene du snakker om.

Skrevet

Dersom speedometer er i orden er jeg intreseret. Koppene til grøftelysene, frontlyktene og interiørdelen som holder cd-spilleren. Kom med eit prisoverslag.

Skrevet

Stemmer! men er litt domt av meg å bare selge den ene, for da blir det egentlig ganske vanskeli å selge den andre etterpå, så ser helst å selge de samlet. Send meg en pm om du enda er interisert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...