chrio Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Hei, har Rieger sideskjørt og spoiler til E30. Helt og pent. Ny pris på gsbildeler er 7600kr Selges for 3000kr ferdig prutet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Hvilken er det snakk om? GTS? Infinity? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrio Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 trur det er gts? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 I denne situasjonen ville bilder vært en stor fordel, heh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrio Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 kan ta bilder i morra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Høres ut som en god idè, men er ikke jeg som prøver å selge noe så du bestemmer selv, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrio Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 hehe, ja satt bare her og tenkte for skal bygge om bilen min til manuell så da trenger jeg penger. så da bare la jeg det ut. kommer bilder i morra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrio Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 her er noen bilder;) litt støvete men i bra stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 her hvor? hehe. bare hos meg det ikke virket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrio Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 fortsatt litt støvete men de burde komme fram nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimonAunan Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 GTS sideskjørt værtfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå