Hardhaus Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Problemstillingen gjelder en E36 M3 Skulle gjerne ha senka børsa litt nærmere bakken, spesielt bak. men opplever da at bakhjula subber litt opp i fangeren. Spørsmålet er da om jeg kan løse dette med å flytte fangeren litt bakover. Noen andre som har forsøkt dette? I så fall, ble det en suksess?
Hardhaus Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 Hmm... lite respons på denne. Kanskje jeg er den eneste som har denne problemstillingen?
Hoem Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Da vil jo kanten mot hjulbuen også bli flyttet bakover, noe som vil se dårlig gjennomført ut.
Olelink Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Tja, du kan jo legge noen skiver mellom krasj demperene og karosseri, men som Hoem sier vil det fort se dårlig gjennomført ut når fangeren ikke følger linja til hjulbuen. Ta av bakfangeren ved å skru av de fire muttrene inne fra bagasjerommet, legg mellom ett par skiver på hver av de fire boltene på demperen (nr 5 på tegninga) å sett fangeren på igjen. http://www.realoem.com/bmw/diagrams/x/a/5.png
Hardhaus Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 Ja, skjønner at det er en viss fare for at det kan se litt rart ut ved hjulbuen. Jeg skal gjøre et forsøk og se hvor dumt det eventuelt det vil se ut. Det er uansett ikke snakk om å flytte mye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå