SPectroN Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Her er et par bilder av min første bmw . Mer bilder kommer! Bmw e34 520i shadowline 93mod! Dette er da mitt ny proskjekt! Ting som skal gjøres: -Skifte skifver/klosser bak -Håndbrekk wire. -Dempere,fjærer. -Foringer bak -Lakkes (forslag til typ lakk??) Ser for meg svart med perlemor. -Sport skinn interiør. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre med denne kosmetisk? for at den skal bli enda vakkrere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 En bil med mye potensiale. Få bort M-merket på bakluka og øyelokkene Ellers kommer du jo langt med M5-look og noen feite kantfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPectroN Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 samme jeg tenker, må bare finne meg et sett med kantfelger, så hvis noen ser dette kan de sende pm til meg hvis de har. Jeg håper det kan bli en ganske bra bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aambakk Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Gratulerer med bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Grattis med din første BMW Pen bil du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPectroN Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 Tusen Takk! Håper den blir bedre;) kom med tips!;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPectroN Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 noen som har noen deler til denne? interiør och felg . kom med forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå