Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tror nesten jeg heller hadde tatt et vindu :P Siste bilen jeg så åpnet av viking ble det laget noen "fine" bulker langs taket :roll:

beklager ot: men hvordan i svarte klarte han og lage bulker i taket :shock: han skal jo bare føre en stang ned ved vinduet.

men vær på den sikkre siden velg naf hvis viking lager bulker :P

Skrevet

Hva skulle eieren gjort? Saksøkt Viking for bulker? Greit de leverer en tjeneste. Men når man har vært så i tåken at man låser inne nøklene, så må man regne med noe! Bryter seg trossalt inn i bilen. Trådstarter, ring viking eller lignende.

Skrevet

Hadde hørt med naf/viking ens. hvis de klarer det uten bulking er det beste løsningen. Hvis ikke hadde jeg nok knust vinduet på en av bakdørene.

Skrevet

Er helt utrolig hva man klarer å gjøre på morgen i halv søvne ;) låste opp bilen med fjernkontrollen og tokk genseren ut fra pasasjerside... la nøklen igjen og gikk for og spise frokost (0600) når jeg kom ut igjen var bilen låst med nøklene inni :.( det hadde ikke skjedd vis jeg hadde lukket opp førerdøra i stede

Men men, det fins noe godt med og bo hjemme da:D pappa fikk opp døra mens jeg var på jobb :) bente døra ut ca 1 cm i toppen ve hjelp av plaskiler, så klarte han og lure en ståltråd ned til låse pinnen. så nå er alt bare velstand igjen... må bare få kjøpt en reserve nøkel med en gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...