Fire Wire Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Hva med et og annet triks fra denne fyren. http://www.evilchili.com/videos/30802/I ... Car_Skills
2mMy Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Hva med et og annet triks fra denne fyren. http://www.evilchili.com/videos/30802/I ... Car_Skills sett han kjøre før, og det er bare syykt!
Jay-O Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 hvordan gikk det i dag jay-o? Gikk forsåvidt greit, pga tørt underlag så tok jeg det piano, vil gjerne ha litt dekk senere og. Fikk øvd litt på scandinavian flick og klutsj kick. Kjempet en del mot understyring, den glapp lett på fremhjulene... Men la igjen en del røyk og litt gummi ved danmarkterminalen, helt til tollerne ba meg bort og jeg stakk ut til Forus.
GiljeN Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 hvor på furus da vuderte å klemme på noen andre dekk i går men så var det jo norge-nederland kamp ryker fort litt gummi
Just-turbodiesel Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 hva fader ??? biring du er vel mb mann ikke bmw jeg har tre BMW'r da men Men Mercedes turbodiesel som er tingen
Gunnar Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Du må ha diffbrems, så blir det hele så mye enklere. Men da trenger du samtidig med motor. Det er ingen sak å få innerhjulet til å slippe med motorsvak bil, men det blir ikke skikkelig drifting før også hjulet som tar hele vektforskyvningen spinner, og det krever mye mer motor enn å få innerhjulet til å spinne. Det er også ti ganger enklere å kontrollere en bil med diffbrems/sperre i sladd enn en med åpen diff.
Just-turbodiesel Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Først og fremst en bil som klarer å spinne, ikke noe trege m3 e30... Kjøp deg en Volvo turbo med b230et, 0.8 i ladetrykk gir 235hk, en kompis ladet 1.4 med rett chip på denne motoren, med 1800kg vekt målt på biltilsynet, kjørte han ræva av det meste, til og med biler med mer effekt, utrolig momentsterke motorsterke....da klarer den å slurre på tredje gir på tørt i ganske bra hastigheter. M3 har ikke kjangs og blir både frakjørt og fra-sladda. Dette er utprøvd i lokale trakter. Jeg sier ikke at alle skal like volvo, men jeg foretrekker det best av bensinbiler med overlading. Vil du øke mulighetene så finns det drøssevis av oppgraderingsmuligheter. SHS performance f.eks, de benke 917hk og 1105nm i 242'n i fjor. se film på youtube
MGR Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 nå er vel 240/740 langt ifra optimal til drifting da, for tunge biler med dårlig understell.. e30 325 holder i massevis for å lære seg å drifte, i allefall det grunnleggende.
hylle Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Jeg har 245hk på hjula og diffbrems.. allikevel føler jeg at jeg ikke har nok power til og drifte..
NeonMuffler Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 lol, veit ikke hva 320'n hadde før den sprang, men det var nok ikke 245hk akkurat, og den greide fint å legge opp hele langsvingen på rudskogen, sveisa diff...
hylle Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 lol, veit ikke hva 320'n hadde før den sprang, men det var nok ikke 245hk akkurat, og den greide fint å legge opp hele langsvingen på rudskogen, sveisa diff... Tror egentlig du misforstår litt.. Drifting er ikke bare å sladde igjennom en sving, Du skal ha HØY fart, gjerne 3-4 gir, MYE røyk.. Det tviler jeg på at din 320 hadde.. selvom du hadde turbo. Mange som tror at om de klarer langsvingen på rudskogen så har den en komplett driftebil..
GiljeN Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Jeg har 245hk på hjula og diffbrems.. allikevel føler jeg at jeg ikke har nok power til og drifte.. stor bil da v8ern din blir kansje litt seig men ligge i 3 og slenge den i andre før svingen vil gi den god hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå