gjeewaytee Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 hei har noen ting som skulle ha vært fikset om noen gidder. skifte motorfeste® og 4 stk traversforinger bilen jeg har står under avataren mvh geir yngve
tigern1984 Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Geir, Skal bytte traversforingene på min til uken, så du får bare svinge nedom å høre hvordan det gikk. Naboen!
gjeewaytee Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Skrevet Juni 11, 2009 svinge nedom å høre hvordan det gikk ja. er ikke du grei ....kanskje jeg kan få komme under å se kor flott det ble med nye foringer og kanskje sitte på en tur etterpå slik at jeg kan få kjenne hvordan det føles med 4 nye foringer sånn at jeg på vei hjem igjen får kjenne hvordan det ikke ska kjennes ut ( denne posten var litt spøk i bare sånn i tilfelle ) naboen sier du....er du osing kanskje???
tigern1984 Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 svinger du nedom kan jeg i såfall fortelle om det er vanskelig å gjøre selv. Er osing ja...nærmere bestemt Åsing.
gjeewaytee Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Skrevet Juni 11, 2009 etter det jeg har hørt så må man ha spesialverktøy for å skifte traversforinger...i dont know....men hvor er nedom? bor du i åsen? da er jeg åsing jeg og
-Marius- Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Eneste er en presse for å sette inn den nye foringen med. Men om du kjøper powerflex foringen så slipper du spesialverktøy.
hillmar Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Du trenger ingen presse for å dytte INN de foringene, det tar man nesten med henna! Verre å få ut de gamle, jeg har bare gjort det med BMW spesialverktøy, da var det ikke no stress men kan se for meg at det er litt verre uten...
gjeewaytee Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Skrevet Juni 11, 2009 var en som sa at det ikke finnes powerflex foringer til travers siden de var væskefylt og va usikker på åssen det funket med mye hardere foringer på traversen....han var dog litt usikker...noen som kan bekrefte eller avkrefte om det finnes powerflex til traversen til min bil? isåfall hadde jeg sagt tusen takk til en link
tigern1984 Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Har sett etter powerflex foringer jeg og, men har ikke funnet de, så er også interessert i å vite hvor jeg får tak i. Jeg skal i allefall gjøre et forsøk, selv om jeg ikke vet hvordan dette skal gjøres. regner med mine er så råtne at de detter ut. Geir; Bor i bunn jeg! Er ikke så mange av min årgang som er født og oppvokst i Åsen! Bare å tenke seg litt om!
Snusfenrik Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Må få fikset det der snart... med min parkert grunnet trashet kardang og din med sånne tusse feil, så får jo japseblekket og svensketraktorene herje fritt på Os.. det går jo ikke! Begynner nesten å lure på hvem du er og, tiger'n.. hilsen en fra fjorden
gjeewaytee Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 skulle kanskje bli håkon det da eller?
tigern1984 Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Se forresten på denne! Vurderer det selv. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=119277
gjeewaytee Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Skrevet Juni 13, 2009 såpass ja. visste ikke at du interesserte deg for ordentlige biler trodde du var superskolegutt og tok bussen var er det egentlig du vurderer? å kontakte stfoer eller lage deg en slik tråd selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå