zephyr23 Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Hei selger nå min nylakka grønne E21, den ble lakket i vinter og har nesten ikke vært kjørt siden da, fortsatt noe småmontering som gjenstår. selges grunnet manglende tid og penger til å fikse videre. den har recaro stoler av den gammle typen forann, (slitt på førerstol) ny frontrute ble satt i i vinter. klarte å bulke frontplata etter lakkering så denne må byttes. ble kjørt daglig i halvannent år uten å måtte finne fram så mye som en fastnøkkel for å fikse noe men er seff småpirk her å der siden den begynner å dra på åra nå. er ett veldig flott utgangspunkt for deg som vil ha en strøken gammel 3 serie bilder : følg link ( ikke bilder etter lakkering, kan legge ut snart. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=58484&highlight= gi bud på PM ikke her ! mvh Christopher
bmwkizn Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Hva er prisantydning på denne herligheten? Lurer jeg å på
zephyr23 Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Skrevet Juni 11, 2009 hmm. ikke helt satt en pris enda igrunn, la den ut for å se om folk var interiserte i den. så er egentlig bare å komme med bud
winchester Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Er ikke lenge til denne er veteran/pengegruve Lykke til med salget!
zephyr23 Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 Bump. pris antydning er høystbydende over 20 tusen:)
Prodigt Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 sett den sammen og få skilt på den så henter jeg den;)
Anbefalte innlegg