rolfi Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Hvordan er det å bytte ut originale halogen frontlykter, med originale frontlykter med bi-xenon og angeleyes? Er kontakten lik? Passer det rett på uten feilmeldinger? Bilen er produsert 02/06, og ser delenr 63117180839 og 63117180840 kom fra 01/06. Fant også et originalt ettermonteringskit til xenon. Delenr 63130397239. Jeg kan skru selv, så det er ikke noen jobb for et verksted. Noen som har erfaringer med dette?
ruben79 Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 Jeg lurer på det samme.... Har du funnet det ut?
todleif Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 Er vel lyktespylere og automatisk høgdejustering med i settet viss det ikkje er på bilen no? Må vel kanskje programmerast at det er xenon på bilen. So er det berre å vente på andre som har meir peiling på dette
rolfi Skrevet November 12, 2010 Forfatter Skrevet November 12, 2010 Jeg har kun lyktene. Ikke noe annet. Høydejusteringen kan ettermonteres, lyktespylere er det på bilen. Planen var å kjøpe et ettermonteringskit og sette i de originale xenonlyktene, da det ikke er vits å betale i dyre dommer for omkoding når man enklere kan løse det helt selv Det er min mor sin bil, så jeg må gjøre det når hun ikke trenger bilen på en stund. Dybvik trading har D1S-kit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå