MR:BMW Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Helt nye sommer dekk Hercules Ironman Type Z 225/40ZR18 selges. fikk de i en bytte jobb og å skal de vekk. kom med bud, eller evt bytte forslag i bmw e36 coupe deler. trenger frem skjermer H/V, panser, grillramme eller m3 fremskjerm:) Ironman Type Z Ultra High Performance Tyres manufactured by Hercules. Designed for the budget end of the market with increased traction, comfortable ride, and increased mileage. KLIKK INN PÅ DENNNE LINKEN FÅR OG LESE OM DEKKET: http://www.chapelcornertyres.com.au/ironman.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
odals_kim Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 gi meg en pris og jeg kan hente i morgen, trenger dekk fort her. bruk gjerne PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR:BMW Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 starter på kr650 per dekk og selges kun samlet. prisn på disse nye fant jeg til billigstepris på kr 898 og er høyhastighetsdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 betalte 650 pr dekk for disse på megahjul den gangen de lå på skedsmokorset.er relativt myke kan mann si... kan by deg 1000kr for alle 4 eller en en "97" grill til e36 coupe og 400kr som mangler en nyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR:BMW Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 da prøver vi 500 per dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 skal sjekke om de passer på mine felger imorra har 235/40-18 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR:BMW Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 ja gjør det. vet ikke om de passer selv, men kansje noen her inne som kan hjelpe kbteknik med svar her inne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racingdude Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Spørs jo på felgene, men de passer nok mest sannsylig:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR:BMW Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 hei kbteknik la ut en link på teknisk og de mente de kunne passe overens så da er det bare løpe og kjøpe. legger ut salgsanongse på finn og auto db i dag og der setter jeg prisen til 650 per dekk. du får de får 500 om du handler raskt. bruker selv like dekk (17") bare på min egene bil og disse sitter som klister i høye hastigheter over 200 km i timen så kan ikke si annet en at jeg er fornøyd med de selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR:BMW Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 solgt til kbteknik for 2 k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 blir kongebra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå