Jonasgt Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Hei! Min kjæreste var ute for et uhell i helga, som førte til utforkjøring og en del skader på bil. Så lurer på event. hvor mye bilen er verdt som den står hel eller i deler. Lufter kun salget. Har bud på 5000. Motor starter og går fint, Sannsynlivis bra drivverk, interiøret er bra, sort stoff interiør og dørpanel, SRS airbag i ratt, sentrallås, Snart 183 000 km på dasj, men uvisst om er korrekt. Ruter rundt om er hele, karosseriet har mye skader og en del rust. Det er ikke innmeldt skader på bilen og den ble EU-godkjent i april i 2009. Om det er noen som vet pris eller er interessert i bilen vil jeg gjerne høre! Ring meg eller send PM. Tlf: 98684997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonasgt Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 Nå med bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Hvor mye kan noe sånt koste da? Tenker da på å fikse hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Mer en du har igjen for det.. Den baksjermen er bæd. Hadde solgt den for 5-6 lapper jeg ivertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Så du mener det ikke er verdt det? Ca pris på alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 hva heter felgene ? har samme selv. vet det er AC Schnitzer, men hva mer enn det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Ikke verdt det om du ikke skal fikse selv .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Hehe har nok ikke kunnskap eller utstyr nok til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg