Fixfax Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Hei, da skal jeg handle inn deler til og bygge bensin system for det som er planlagt turbo bil, Hva må jeg/bør jeg handle? Må ha ett system som holder til i allefall 500hk Noen som har forslag til hva jeg bør handle av fittings, slanger osv? Tenkte og kjøpe Denne pumpa fra kimmit Skal bruke orginal bensintank, ihvertfall i starten. Hvordan bensintrykks regulator bør jeg kjøpe? An8 hele veien?
325ti Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 kjøp en o44 pumpe fra bosch. store dyser min 500cc. og kjøp en progressiv BTR fra feks gundersen eller kjollevold. (plug and play) Blir dette fir lite, kjøp en o44 pumpe til;) Da trenger du og gå opp i size på slanger osv. Om du ikke skal ha blå røde lilla og rosa koblinger alle veier da... Kjøp gjerne en 5 meter med stålomspunne bensinslange. Da er du i mål.
Fixfax Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Skrevet Juni 11, 2009 Finnes det overgang fra orginal til an8? har an8 koblinger på fuelrail ser du. men hjerlig takk.
Fixfax Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Skrevet Juni 11, 2009 Kan noen forklare meg forskjellen på justerbar BTR lineær BTR og progressiv BTR? Skal jeg også bruke org btr?
owyj Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Progressiv øker bensintrykket i henhold til spesifikasjonene for bensintrykksregulatoren, mer enn hva som er i innsuget. Dette selvfølgelig når turboen lader. F.eks si at hvis det er snakk om en 1:1,2 btr. Ved 1 bar i innsuget, så vil bensintrykket være 1,2 bar. Shoot me if Im wrong! Og har jeg forstått rett så bruker man linjær om man skal ha datasprut.
E36Cab1 Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Er nok med en 044 pumpe til dine mål,du vil helst unngå at bensinen blir for varm med unødvendigt trykk og belastning på drivstoffet,mister oktantall slik..
Fixfax Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 skal kjøre haltech. så da er det linjær som gjeller'? hva er funksjonen til den`?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå