ervik Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 har komt ein rar lyd i fra klima anlegget/cd-spilleren i bilen min(E39), til og med når bilen er av og låst.. det høyre omtrent ut som ei barbermaskin som ligger og surrer inni går meg på nærvane!! noken andre som har hatt det samme, eller veit omtrent ka det kan vere???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Har dette selv på min e36... Er bare ei minivifte som sitter på A/C. Har kommet borti den med fingeren når jeg har pelt ut kjørecomputeren. Aner ikke hva den er til, men er vel ikke dumt tippet med kjøling..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Det er nok vifta i klimatronicen din som lager lyd. Fant en diy på det som eg selvfølgelig ikke finner nå.. Men du må åpne boksen og gjøre rent og smøre motoren litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Ok, problem at de bråker mye ja? La knapt merke til at min surrer når jeg sitter i bilen med alt avslått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 det hørtes logisk ut det bråker ikkje så alt for mye, men eg HATER lyder som ikkje skal vere der skal nukk opne opp og sjå ka eg finne takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 har lite lyst å bryte på klima-anlegget før eg veit kordan eg skal ta den ut, noken som har ei god forklaring på kordan eg gjere det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Dra av volum knappen først, inni der er det en liten torx skrue du skal vri ca 90 grader. Da skal mid`en løsne. Ta ut denne, så tar du en hånd inni og dytter ut klimapanelet. Etter det er i grunn selvforklarende, Vifta som bråker har magnet motor så du tar den lett av. Eg hadde EN dråpe olje på kontaktflaten.. Etter det ble det stille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 eg fikk det til til slutt, men eg tok ut koppholderene og dytta det ut der i fra, det va jo lett eg stoppa heile vifta foreløbigt, skal prøve og legge på en dråpe olje eg og thanks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå