Whistler Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Kjøpte i fjor høst nye 18" M6 replica med 225/40 Dunlop SP9000 dekk til min e39. Da det stort sett er samboeren min som bruker bilen, samt at jeg trekker en del campingvogn og henger med den ønsker jeg noe litt mer moderat. De er kjørt ca 3-4000 km og har lite slitasje. Felgene er hele og pene bortsett fra en som har ett hakk i både felg og dekk. Ikke noe farlig, men man ser det.. Ønsker primært å bytte i ett komplett sett med 16" eller 17" med gode dekk. Må være litt pene felger som kler e39. Noen som har noe og ønsker seg noe større? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trikkern2 Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Interessert i å selge dem eller bare bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whistler Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Kan godt selge om jeg får en OK pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw101 Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Er i utgangspunktet ikke på utkikk etter disse, men dersom du selger rimelig, kan det være at jeg tar dem. Hvor mye har du tenkt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Kan bytte med deg jeg...8-17" med nye dekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Jeg gir deg 4500 cash!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå