Rubengk Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Sikring nr. 23 ryker vær gang jeg setter på parklys, og da har jeg ikke baklys, parklys eller lys i dashen. jeg antar at det er en jordings feil etter eller annet sted. Har skjekket nesten alle kabler under rattet men finner ikke problemet. dette skjedde etter en stund etter jeg putta inn anlegg i bimmern, men det er nok i det som er årsaken til problemet. Kan noen hjelpe meg? PLIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 problemet kan ligge i selve parklys pære holderen, evt. eiring på pæra osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rubengk Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 problemet ligger ikke i parklyspæra eller i baklyspærene slik jeg har sett men takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Ok. Da vet ikke jeg! Elektriske feil er noe dritt!! Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rubengk Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 hehe takk:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Kopl ut parklysene og prøv igjen; helt fra relé/bryter. Ligger feilen her følger du "enkelt og greit" bare ledningene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå