Gå til innhold

E36 Kanal(jekkfeste)

Mr_///M
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Skulle jekke opp bilen her om dagen, så sprakk kanalen ved jekkfeste hulet foran. Så ved nårmere fant jeg at 3 jekkfester må byttes. Lurer på hvordan det er med å skjære ut jekkfeste og sveise på en annen plate? Må jeg ut med gulvteppet? Har noen gjort dette før? Evt. link til dette? Takker på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare et kjapt spørsmål, hvordan er det å bytte kanaler på E36? Noen sier det er et helvettes arbeid, mens andre sier at det bare er punktsveiset på. Er det sistnevnte er det jo byttet rimelig kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bør ha som en regel at man letter litt på teppet når man sveiser under en bil ;)

skal VELDIG lite til for at disse bil teppene blir over tent..

og når du bytter er det en fordel og holde seg vekke fra den synlige delen av kanalen..

holde deg under til den grad det er mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller sett på sideskjørt etterpå ;)

Man får jo orginale sideskjørt både som er lik hvordan kanalen ser ut og M-tech ("M3") sideskjørt :)

hehe ja går an men du ville vel ikke gjort det på din bil vel ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får jo orginale sideskjørt både som er lik hvordan kanalen ser ut og M-tech ("M3") sideskjørt :)

Nope :P

Hadde det vært min ville jeg nok (selv om det svir godt i pengeboken) satt den inn på ett verksted hos noen som kan dette, for det kan iallefall ikke jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært min ville jeg nok (selv om det svir godt i pengeboken) satt den inn på ett verksted hos noen som kan dette, for det kan iallefall ikke jeg :P

hehe ja det beste er jo at noen som kan det gjør jobben :)

kanalen er jo tross alt bærende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja det beste er jo at noen som kan det gjør jobben :)

kanalen er jo tross alt bærende :)

Skal se om jeg finner noen som kan gjøre det litt billig. er ikke intr. i å bruke så mye penger på den bilen. har andre prioriteringer:) hvis ikke så skal jeg prøve å gjøre det selv med hjelp av en kompis som kan sveise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...