Gjest Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Som nevnt tidilgere så mistet nevøen min lappen etter å ha kjørt i 147kmt i 80sona på dovrefjell. Er det noe han kan gjøre for å påvirke dommen osv? Hvem kan han snakke med?
StianA Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 prosjekt34 skrev: Som nevnt tidilgere så mistet nevøen min lappen etter å ha kjørt i 147kmt i 80sona på dovrefjell. Er det noe han kan gjøre for å påvirke dommen osv? Hvem kan han snakke med? tviler sterkt på at han kan påvirke dommen, vet at politiet har blitt mye strengere på dette, mye pga sjaførene selv vet hva de har gjort og må stå ansvarlig for handlingene sine.. han kan jo snakke med en advokat men er nok til ingen nytte da det blir mye dyrere med tanke på at advokaten skal ha penger.
e30no Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Får ikke gjort noe så lenge det er en ganske klar sak. Må nok belage seg på å være fotgjenger en stund fremover.
Espen M33 Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Han kan snakke med en hvilken som helst vegg. Utfallet vil bli det samme. Må nok bare innse at å rase over Dovrefjell i 160+ på speedometeret ikke var så lurt. Be han ta det som en mann. Godta straffen og bli ferdig med det. En kompis av meg prøvde seg på å lage et voldsomt sirkus da han ble tatt i alt for høy hastighet. Alle argumentene hans ble knust til grus i retten, og han fikk 4 mnd ekstratid som fotgjenger pga retten så klare tegn til at han ikke så alvoret i saken. For hvem andre enn nettopp sjåføren kan klandres for farten bilen holder?
Gjest Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Hehe, har prøvd å forklare det til han at han må bare face konsekvensene. Tror han var oppe i 190kmt på det meste så han har vært heldig igrunn. Det var forøvrig med gamle bilen min, og din Espen - M3`en:p
Bimern Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 MonicaM3 skrev: 930 64 064 # Norvest Trafikkskole Terje Lund Blindheimsgeilane, 6012 Ålesund - Tlf. 930 64 064 Norvest tr.skole underviser i trafikalt grunnkurs og all teoretisk og praktisk opplæring til førerkort til personbil. www.norvest.no/ - Send epost - Infoside ellers kan jo en psykolog være tingen
bmwkizn Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Hehe..Han kommer ikke særlig langt med det der nei.Tror ikke det hjelper uansett hvem han prater med Ingen vits i å bli etterpåklok Får håp det var en morro tur for han som kjørte ihvertfall da
Gjest Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Hehe, han må vel vente litt til med oppkjøringa.. tror uansett han var over prøvetida, men må han ta lappen på nytt eller kommer den i posten om et par år?
Deep Dish Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 prosjekt34 skrev: Hehe, han må vel vente litt til med oppkjøringa.. tror uansett han var over prøvetida, men må han ta lappen på nytt eller kommer den i posten om et par år? Mister man lappen over 6 mnd, noe han garantert gjør, så må han ta oppkjøringen på nytt.. Been there, done that. (mistet min i 8mnd) Er han ennå innenfor prøvetiden, så må han ta teorien også.!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå