BreitBau Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Da kommer mine bilder... Greidde å gjøre kunststykket å glemme igjen ene minnekortet på hotellet, noe som var krise! Heldigvis ettersendte de det etter en liten krangling om å sende minnekortet i postoppkrav.. Jeg mente det måtte holde å bare frankere en konvolutt siden det var så lite, og det var like før jeg sendte nedover en 20-kroning til frimerker i en konvolutt før de tok til vett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Var det et minnekort med lite lagringsplass du hadde, eller har du flere bilder? Skulle gjerne sett noen flere bilder av min E34 540iT med JR-reg om du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 hehe Fine bilder. Ingen av en hvit e36 uten hekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Jeg bare tok få bilder.. Og det kommer nok noen til.. Skal se hva jeg finner.. Sto der bare to heat siden dama frøys og ville ha mat, og da må man lystre Skal se etter jeg altså Kommer 5 bilder til, men det var vel de brukandes banebildene jeg hadde.. Måtte også prøve å vise anders87 åssen man skulle stille inn kameraet Hadde planer om mega mange bilder søndag, men det gikk jo i dass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Gidder du å se etter om du har et bilde av en hvit E30 med gule lys og M5 felger også? Ekke så nøye om det er "brukandes" eller ikke, morro å se uansett Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 AR registrert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 ingen som har bilde av en sølv e30m3 første gang på bane å greier. reg. nr er: aa51831 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Nei desverre.. Har ikke jeg.. Fikk med meg du kjørte den.. men tok ikke bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 AR registrert? Stemmer bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Der fikk du tre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 har ingen av min hvite e30 med gule lys? DF regga. står hollerud bil på sida på den. mvh Thorbjørn R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Desverre! Skal se etter men tror ikke det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Takk skal du ha, Breitbau! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 Kommer litt sånn i rykk og napp, men må bare legge ut ett bilde av den her skjønnheten før jeg reiser på jobb.. Kommer flere i kveld! Fotografen på utstillingsbilene er forøvrig Lise, som aldri har holdt i ett speilreflekskamera. Jeg satte innstillingene, og hu knipsa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå