Gå til innhold

Bilder fra CCN Rudskogen Lørdag

Share

Anbefalte innlegg

Da kommer mine bilder... Greidde å gjøre kunststykket å glemme igjen ene minnekortet på hotellet, noe som var krise!

Heldigvis ettersendte de det etter en liten krangling om å sende minnekortet i postoppkrav.. Jeg mente det måtte holde å bare frankere en konvolutt siden det var så lite, og det var like før jeg sendte nedover en 20-kroning til frimerker i en konvolutt før de tok til vett..

DSC_2484.png

DSC_2488.png

DSC_2490.png

DSC_2495.png

DSC_2498.png

DSC_2507.png

DSC_2551.png

DSC_2553.png

DSC_2556.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg bare tok få bilder.. Og det kommer nok noen til.. ;)

Skal se hva jeg finner.. Sto der bare to heat siden dama frøys og ville ha mat, og da må man lystre ;) Skal se etter jeg altså ;) Kommer 5 bilder til, men det var vel de brukandes banebildene jeg hadde.. Måtte også prøve å vise anders87 åssen man skulle stille inn kameraet ;) Hadde planer om mega mange bilder søndag, men det gikk jo i dass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt sånn i rykk og napp, men må bare legge ut ett bilde av den her skjønnheten før jeg reiser på jobb.. Kommer flere i kveld!

DSC_2431.png

Fotografen på utstillingsbilene er forøvrig Lise, som aldri har holdt i ett speilreflekskamera. Jeg satte innstillingene, og hu knipsa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...