axor Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 har mye rykking på lavt turtall, slik er den til ca 2000 rpm, men etter dette er den helt fin, gjelder spesielt 3,4 og 5 gir men etter dette så gir den seg, synes at den suger bensin også, er en 2,5 liter e34 noen som har peiling på hva det kan være ?
E36Cab1 Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Antar du har sjekka etter falskluft? Kun når den er varm? Mistenker lambda,men kan sjekke både lmm og lambda ved å koble de ut.
axor Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 det er ikke falsluft nei, har skifta den belgen som går fra lmm og til innsuget, så den er helt ny, var falskluft ved den før, hmm er når den er varm tror jeg ja
j0lle Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Kan jo kanskje prøve å koble fra LMM kontakten når bilen står å går... Da vil den nesten kvele seg... Får i hvertfall en forsmak på om LMM er helt defekt ?
axor Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 jeg sprang ut og koblet fra LMM kontakten, skjedde ikke noe merkbart ihvertfall...
j0lle Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Når jeg gjorde det på min E36 falt turtallet betraktelig, og hørtes nedsten ut som om den kvelte seg... En annen gang jeg sleit med det var når hjernen var delvis svidd. Høy avgass, masse rykk og napp, men startsperre og alt det der fungerte...
Silver87 Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 min m50 525 skjer det ingenting når jeg kobler fra LMM, på den andre 520 m50 kunne jeg ikke gi turtall, da kvelte den seg.. Har jeg og defekt LMM da?
j0lle Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Vet ikke... Prøv å kjør en diagnose hos BMW... De finner det sikkert ut der..!
axor Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 sant nok, men skal nå gå an og finne det ut uten å betale flerfoldige hundre kroner men skal hente noen deler på GS før høre med de om de gidder smekke den inn å ta en sjekk
axor Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 er bare når bilen er varm den er slik, og når jeg gir full gass ifra lavt rpm og til 2000 rpm sånn ca, også hvis jeg ligger under 2000 rpm og prøver å ligge på 0,8 liter på mila (altså kjøre økonomisk) så hakker den fælt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå