barri Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Beskrivelse Meget pen og velhold BMW X5 SPORT m/ M-Tech detaljer vurderes solgt. "Alt" utstyr. Perfekt fargekombinasjon. 19"og 22" Sommerhjul og 18" Vinterhjul. Skipose. Stor takluke. Stor speilpakke. Panorama glasstak. progg sotet vinduer, ny grill + + + Utstyr Avtagbart hengerfeste Hengerfeste Lettmet. felg sommer Lettmet. felg vinter Metallic lakk Parkeringsensor foran Parkeringsensor bak Sommerhjul Takrails Vinterhjul Xenonlys Xenon tåkelys Air Condition Bagasjeromstrekk CD-veksler Cruisekontroll Elektrisk sete m. memory Elektrisk sete u. memory Elektriske speil El.vinduer Farget glass Handsfree opplegg Kjørecomputer Klimaanlegg Midtarmlene Motorvarmer Multifunksjonsratt Navigasjonssystem Oppvarmede seter Original telefon Radio/CD Regnsensor Sentrallås Servostyring Skinninteriør Sportsseter Takluke TV ABS-bremser Airbag foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 prisen kan diskuteres... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madsi Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Likte eta beta felgene dine er rå i bevegelse, da jeg hadde like på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 Likte eta beta felgene dine er rå i bevegelse, da jeg hadde like på min Takk for det, matcher bilen bra. Må over til 7 seter så må nok selge denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg