barri Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Beskrivelse Meget pen og velhold BMW X5 SPORT m/ M-Tech detaljer vurderes solgt. "Alt" utstyr. Perfekt fargekombinasjon. 19"og 22" Sommerhjul og 18" Vinterhjul. Skipose. Stor takluke. Stor speilpakke. Panorama glasstak. progg sotet vinduer, ny grill + + + Utstyr Avtagbart hengerfeste Hengerfeste Lettmet. felg sommer Lettmet. felg vinter Metallic lakk Parkeringsensor foran Parkeringsensor bak Sommerhjul Takrails Vinterhjul Xenonlys Xenon tåkelys Air Condition Bagasjeromstrekk CD-veksler Cruisekontroll Elektrisk sete m. memory Elektrisk sete u. memory Elektriske speil El.vinduer Farget glass Handsfree opplegg Kjørecomputer Klimaanlegg Midtarmlene Motorvarmer Multifunksjonsratt Navigasjonssystem Oppvarmede seter Original telefon Radio/CD Regnsensor Sentrallås Servostyring Skinninteriør Sportsseter Takluke TV ABS-bremser Airbag foran
Madsi Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 Likte eta beta felgene dine er rå i bevegelse, da jeg hadde like på min
barri Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Skrevet Juni 13, 2009 Likte eta beta felgene dine er rå i bevegelse, da jeg hadde like på min Takk for det, matcher bilen bra. Må over til 7 seter så må nok selge denne..
Anbefalte innlegg