Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har klart det umulige, å få fatt i ett Mtech2 stylingkit i glassfiber til preface E30.

Det er:

Frontfanger

06ud3q5ifg8rdvz6tsfq_thumb.jpg

ky1bdlmf1cm5so7o7pod_thumb.jpg

uhi7kut545f8fje6e5vn_thumb.jpg

Sideskjørt

Dørpaneler

h0cq2vbl80053slisciq_thumb.jpg

rpi5h5h56868813rkfgn_thumb.jpg

Bakfanger

76zjp7yvx5u9z64jcfyb_thumb.jpg

fpxro0i8cz3wmtb5lptw_thumb.jpg

Vinge

7dtlolo3t2t8cqq65y6v_thumb.jpg

lq7cxjvve7z8x4vq5ofw_thumb.jpg

alt bassert på orginale mtech2 deler, tilogmed plass til "Mtechnic" klistremerket på vingen og fremste dørpanelet.

Det MÅ hentes. Når jeg så størrelsen på pappesken som det kom i bestemte jeg meg fort for at jeg aldri ville sende noe slikt i posten.

Bud over 9k godtaes

Kan også komme med forslag om bytte, er bla på utkikk etter felger og skal begynne med turbobygg (=

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Må kutte ut til blink og tåkelykt selv (=

Rena er 3 mil nord for elverum, 6 mil nord for hamar og 17 mil nord for elverum (=

Har selv preface, men bestillte egentlig til gammlebilen, som så ut som en dass på utsida =p egentlig ganske fornøyd med utseendet på min nå, så derfor selger jeg.

Skrevet

Kvaliteten vil jeg si er bra. Montering vet jeg ikke noe om =P må vel poppes, limes etc? Greit om noen med peil ser på det når jeg ikke vet sååå mye selv. Men i mine øyne ser det meget greit ut. Ble imponert over dørpanelene spesielt, tykk fin kvalitet.

Skrevet

Hvorfor ikke bruke originale deler? jeg er 99% sikker på at det ikke er noe forskjell mellom dette og noe annet uoriginalt... den eneste forskjellen på før å etter facelift er formen på hjulbuen bak, å den tviler jeg på at er noe forandret på dette.

Originalt sidepanel bak på prefacelift er ikke noe problem det heller!

Skrevet

Bakfangeren på preface er kortere enn faceliften (på grunn av annen form på hjulbuen som du sa) så da stikker den for langt fram. For å få på fronten må du bytte frontplate. Resten skal vel gå på relativt greit. Men regner med at siden han har bestilt det til preface så har selger laget formen på hjulbuen etter preface, og ikke facelift. Gjerne ta et bilde hvor du prøvemonterer det.

Skrevet

Prøvemonterer det? Da må jeg jo poppe det fast i sida på bilen =p og det er veldig lite aktuellt, formen på hjulbuene foran matcha ihvertfall dritbra med panelene.

Og forskjellen fra dette til orginalt er vel ca 15000 kr tenker jeg (= ser en og en del av panelene koster ca 1000 kr stk, dvs 6 000 bare i paneler, 6000 i bakfanger, 6000 i frontfanger da er vi på 18 000 og mangler forsattt sideskjørt og vinge. + at man må kjøpe monteringsklips og greier og greier i tilegg der også.

Skrevet

En kompis hadde en preface med mtech2 bakfanger å den satt som dreti på :) skal ringe han som kjøpte den å ordne et bilde...

Trenger uansett ikke bytte frontplate når du skal ha uoriginalt! Kjøper heller klips for 1500kr enn glassfiber som henger å dingler :wink: men får nok dette til å se bra ut også :)

Skrevet

Okeiokei, nok om det, sikkert dreti nok på tråden også nå =P

....

Glassfiber er ihvertfall utrolig lett å få gjort noe med om det skulle kjøres istykker etc... Kjenner man noen som kan å montere, eller kan selv er dette genialt. Hadde lett brukt det selv hadde det ikke vært for at jeg heller går for å holde bilens utseende normal.

By, kjøp, kom med forslag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...