Christian Nyegaard Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Har måttet legge ut 7ern for salg nå, skal flytte nærmere oslo sentrum og gateparkering av denne utgår. Leie av garasjeplass drar totalkostnaden for bilholdet mitt opp på et nivå jeg ikke klarer å svelge og da blir salg eneste alternativet dessverre. All info finnes på finn.no annonsen, det som ikke er der finnes sikkert i tråden min: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17833688 Litt usikker på hva verden mener om prisen, men alt i alt tror jeg ikke det skal være så alt for ille. Alt kan selvsagt diskuteres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Nyegaard Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Et par oppdaterte bilder som nå også ligger på finn.no: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Nyegaard Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Da var dette salget "back on track" etter et lite turbohavari med tilhørende bytte hos BMW verksted til fabrikksny turbo. Enda en ting som ikke kommer til å gå galt i fremtiden for potensiell kjøper . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Strøken vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Nyegaard Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 Takk for det! Kan jo nevne det som står i finn.no annonsen også.. Prisen er selvfølgelig mulig å diskutere, enten blir man enig eller så blir man ikke. Sannsynligheten for å bli enig med et bimmers.no medlem er sikkert hakket høyere enn for et ikke-medlem . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg