Reintz Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Er det noen som har noen bilder, eller fremgangsmåte på hvordan man setter i 6,5" i hattehylla på E34? Har sett litt på det, og det virker ganske vrient Er jo ikke all verdens plass nedi der. Selve karosseriet tar jo opp mye av plassen nedi hullet. Setter pris på alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerErik Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Jeg har 6,5" i hattehylla, kan ta noen bilder senere. det jeg har gjort er å grave ut litt isolasjon og så lagde jeg en finer plate med hullet på den dypeste plassen så gikk det akkurat. Edit: la til et par bilder, ikke beste kvalitet siden jeg tok de med mobilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Vet ikke om dette svarer helt til spørsmålet, men her får du kjøpt festeovergang til 6,5" høyttaler. http://www.transmedia.mystore.no/ds_pro ... cts_id/641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerErik Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 sto noen sånne i bilen min, men da kommer ikke magneten på høytaleren på det dypeste punktet i hullet, så den ikke kommer helt på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 hvorfor bruke tid å penger på sånne elementer i hatthylla? mye bedre å bruke tid og penger på en skikkelig frontsett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 hvorfor bruke tid å penger på sånne elementer i hatthylla? mye bedre å bruke tid og penger på en skikkelig frontsett? kunne ikke vært mer enig, spill for den som kjører bilen, nemlig deg selv ! kan kjøpe dobbelt så dyrt frontsett ved å drite i hattehylla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå