ThomasB Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 Jeg har også en lyd fra bakstellet, en slags "klunkelyd", den kommer når jeg gir gass og når jeg slipper gassen, Bilen er en 320d 2003 mod. Dette må vi komme til bunns i
MatsBuer Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 har akkurat hatt bilen på bukk nå, men så ingen dårlige foringer i bakstillingen. Eneste å sette fingeren på var at girkassa svettet litt. Skal bytte olje på girkassa til helgen. kansje det hjelper, hehe... Hadde heller ikke subframe disaster, var digg:)
Sanux Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 har akkurat samme dunkelyd når jeg girer fort, men kan kjennes ut som slark når jeg girer akkurat sånn at jeg unngår dunket, men kjenner motstand i ca 0.4 sek så forsvinner motstanden... så for meg kjennes det ut som slark meeen så skal det og nevnes at jeg har lite peil på bil generelt
daners Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Hadde samme ulyden på min e46 320i. den lyden ble sterkere og sterkere, tok ut diffen min i går og åpnet den og det var kryssbolten mellom planethjulene som var knekket. den satt på plass men gjorde at det var stor dødgang og at det lagde lyd. Håper dette hjelper..
ms.88 Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 Typisk E46. Innfestningen av bakakslingen,hjuloppheng, eller travers, hva enn det er som sitte fast i karoseriet bake, har vært en feil på alle e46. Bmw har innrømmet feilen, og reparerer dette gratis, da de satt opp garantien på dette til 10år fra kjøpsdato. Dette er jo værst på 330,328,325, men også iblant på 320 om de kjøres hardt. Hadde bilen min på brages bilforettning i ålesund, og de fikset dette med en gang. Er en 10000-15000 kr jobb egentlig. Om du har hardt pådrag å da får lyden, høres dette ut som en mulig årsak, da innfestningen mulig har begynt å revne ifra karoseriet.
KimJuhani Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Brukte 12000 på min bil nå å fikset Subframe bak.. Hadde revet traversen ut av mettallet på bilen.. Så måtte ned med hele drivverket å sveise inn Skruefestene på nytt, med forsterkninger som jeg beestilte fra Turnermotorsport.. (Frivillig) men lønnsomt hvis du skal kjøre bilen hardt:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå