tomboy Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Selger en M front fanger til E90 og E91. Passer modeller med pdc foran og lyktespylere. Kommer med alle deksler, tåkelys, gitter og kromgriller. Delene er brukt, men i veldig bra tilstand. Nypris over 10.000,-. Selges for 3000,-. Kan ordne billig transport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomboy Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2009 Ingen som vil oppgradere E90/E91 med M-front? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørnm3 Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Bilder da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 me lakk skader el stein sprut? kan by deg 2000 for alt inkl porto! evt 3000 med panser inkl porto. men det forutsetter strøkent panser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomboy Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 Ingen riper eller skader i synlige områder, kun det som blir under bilen og ikke er synlig med mindre du legger deg på bakken under bilen, se vedlagte bilde. Noen små prikker i lakken vil det være, den er jo brukt, derav prisen også. Men med tanke på at bilen er kjørt 27000km er det meget lite, nesten ingen steinsprut. Her er noen bilder jeg tok med mobiltelefonen i dag. NB! Den er ikke vasket på bildene, så den ser nok værre ut enn den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomboy Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 bmw-e36-e46: Jeg kan gjerne gi en pakkepris, men jeg synes budet ditt er for lavt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå