320it Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 Eneste som kan ligne på en lekkasje er at det drypper litt olje fra under girkassa, to gjengede hull. er ikke det dreneringen til clutchhuset? Hvordan finner jeg ut om det er hoved eller slavesylinder som er gåen? evnt kan det være noe annet?
conan Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 Minner veldig om defekt slavesylinder. Da presser den ikke pedalen tilbake etter bruk. Men sjekk veskenivå først.
320it Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 beholderen er smekk full. (det er bremseveskebeholderen ja?) det er absolutt null motstand i pedalen, vil det ikke være noe motstand i hovedsylinderen om det er slaven som er gåen?
320it Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 og clutchen kobler ikke ut med pedalen i bånn, må kanskje nevnes. om slavesylinderen er gåen, vil det ikke renne veske som faen av den når man pumper på clutchen? og de to hullene under clutchhuset... er det drenering?
tomerikk Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Sjekk staget mellom pedal og hovedsylinder, eventuelt står stemplet i denne fast i bunn.
320it Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 stag`? mener du den låsepinnen med klips på som går igjennom pedalen og stempet? den er der. idag virka clutchen første gangen jeg trødde den ned, men den var enda noe lett. neste gang var det på samme viset...
320it Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 pinnen på salvesylinderen skal vel sitte fast i stempelet? den sto igjen når jeg dro ut slaven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå