jml Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Har kjøpt meg en 525da 06, så lurer jeg på om det er noen "svake punkter" som jeg bør vite om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tolsen Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Batteriet er en svakhet. Hvis du har mye utstyr på bilen, og bruker mesteparten av det på korte kjøreturer, så vil batteriet tappes. Ellers så er det vel en del elektronikk feilmeldinger av følere som kommer, men forsvinner igjen. Men alt i alt, så er det en driftsikker bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 bra bil i det hele. drar godt, sitter bra på veien men som Tolsen sier, du må nok belage deg på noen turer på verksted for å få lest av feilminne og programmere litt.. ofte vi har disse på verksted desverre:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jml Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Hvor langt har de gått sånn ca når problemene dukker opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå