President Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Hei, Har fått et problem. Var ute å kjørte. (Om en noe hardt..) Parkerte så bilen i 10-15 min, og skulle til å kjøre igjen og bilen var da plutselig uten servo. (Tung som fy på rattet..) Har snakket med bmw, men eneste de presenterer er et ca anslag på at dette kjapt blir 10 000,- uten å si en dritt hva det kan være.. Den har vært NOE lyd i pumpa tidligere, men har da også fått høre at det KAN være tannstangen. Har sjekket olje, og det er olje på den. har til og med prøvd å tømme på mer for å se om det er endring, men nei.. Koster ikke masse for en brukt servo pumpe men jeg vil helst slippe å bytte det for så å finne ut at det er noe annet.. Noen gode forslag der ute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schviiin Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 har hatt akkuratt samme problem som deg, kjørte bilen litt hardt parkerte i 10-15min og da ar servo pumpa i stykker, kosta meg ca 9000 kr og fikse det.. bilen var en e46 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
President Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 har hatt akkuratt samme problem som deg, kjørte bilen litt hardt parkerte i 10-15min og da ar servo pumpa i stykker, kosta meg ca 9000 kr og fikse det.. bilen var en e46 coupe Ja, var noe samme her. - Skjønner du tok din på verkstedet da ja. Tenkte jeg bare skulle skaffe delen som må byttes også få en bekjent til å bytte den. Og forresten så har jeg nå også litt fler feil som jeg kanskje skulle fått noe svar på - Ryggesensorene har fungert et par ganger, men ikke nå lengre. Vil tro det er ukontakt noe sted. Noen kjente steder? - Ute temperaturen har plutselig blitt sånn 40 grader. Noen har nevnt for meg at det fort er sensoren som er foran ene for dekket. Noen som vet hvor? - Har sett litt, men ikke helt lykkes med å finne det enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå