Oderschvank Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 hørr me propaint på hinna, de tog 2500 for den jobben når eg sko lakka.
skrape Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Bavaria Bryne har heller ikke så galne priser. Prisen går også mye ned dersom du leverer fangeren ferdig pusset
espen///M Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 tenkte først på om noen ville ta det svart:P har hørt at bavaria bryne eller autoservice eller hva dei heter er bra... lakkerer ikke bror din Endre?
skrape Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 er du Espen på Lye? bror te Morten? Joda, du kan jo hørra me han
Gunnar Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Du har jo han rett forbi Klepp, som mange rundt på Jæren bruker. Usikker på om det er "med kvittering" eller ikke...
mY6 Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Sender deg PM, jeg vet om en, som er veldig rimelig i pris. Men vil ikke legge ut navn og nummer offentlig her. Han tar oppdrag fra alle, jobbet som lakkerer i en mannsalder. Jeg ble kjempefornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå