am0n Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 Noen som har peiling på hva dette kan være? Kommer også om jeg kjører over " små " dumper. Akkurat som noe er løst på en måte. Men alle girene fungerer 100% Bilen: 2004 - 320D Stv
am0n Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 Kan vel også legge til at det er kun da motor er kald.
Tor e46 Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 Har det samme på bilen min, hører veldig godt at det kommer fra område rundt kassa, en slags klakkelyd. Hos meg er det der uansett om bilen er varm eller ikke.. er vel litt dødgang. Driver og prøver å finne ut av hva det er, å hva som kan gjøres for å utbedre det. vurderer faktisk å skaffe meg en byttekasse. Det med at det forsvinner hos deg når bilen er varm er vel at oljen på kassa di å selve kassa er varm å da er det vel sånn at ting utvider seg litt sånn at dødgangen/klunken forsvinner.. Fortell gjerne videre hva du kommer fram til da dette i mine øyne er svært iriterende!! Mvh Torstein.
am0n Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Tor e46 - Bilen skal på verksted i morgen, så da skal du få vite hva det er. Jeg klikker mildt sakt om kassa er gåen.. !
Tor e46 Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Får krysse fingra på at det er noe som er kurrant å fikse!
am0n Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Skrevet Juni 19, 2009 Nå husker jeg ikke akkurat hva det var, men noe lå og gnisset inntil girkassen. Dette var bare og stramme og bilen ble god som ny. Trengte heller ikke betale noe for jobben =)
Tor e46 Skrevet Juni 19, 2009 Skrevet Juni 19, 2009 Hmm, det hørtes jo veldig greit ut da! Vet du hva som lå å gnisset?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå