325ixx Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 Hva burde byttest på motorn når den har godt 145 -150 000 ? slek så er lurt så pleie og ryke før en seinare? reg reim skal eg bytte og da teke eg vannpumpa med det samme, noko meir eg kan bytte?
325icab_88 Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Reg reim og vannpumpe som du sier. Ellers er det vel bare vanlig service. Olje, filter etc. M20 har en tendens til å tikke, så en ventiljustering er aldri feil
turn-in Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Se hva som står om service i Haynes manualen eller http://www.autopower.se/ Hvis du er i tvil om hva som er gjort på bilen tidligere, gå gjennom alle servicepunkter. Da kan du senere følge vanlig serviceintervall.
|Ole| Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Du kan jo kanskje vurdere topp pkn når du alikavel skal av meg reg reima Skader heller ikkje å skifte gummi belg på innsug og div vannslanger da desse har en tendens til å morkne litt
pål Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Du kan jo også se over tenningsdeler mens du først er i gang. Men om den fungerer greit er det jo ikke noe vits å ta det før den går dårliger eller noe sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå