destroyy Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Tok noen bilder etter vask idag... ikke de beste bildene, men duger. Forskjermene skal byttes ut når det blir hellakkering Hvis dere skal kommentere endestussen, så stell dere i kø får høre det hele tiden..... skal få tak i noen chromestusser når jeg kommer hjem fra syden Gromme "2litern" min Også de midlertidlige felgene jeg skal få på ikveld.... må bare få lagt på no dekk Utvendinge planer nå i sommer er soting på fremre ruter (igjen... måtte rives av på fredagen) sote frontlyktene med sotfilm Sote bakruta Brock b1 / rondell d58 felger Så eventuelt hellakkering hvis jeg får råd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 fin den der hvilken årsmodell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 det va nice!. få flytta greenfilteret bare. og gi bilen en ordentlig vask! og en m30 motor hehe. fin i utseende, lag deg en bruker på e28 forumet og post litt bilder til oss ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 fin den der hvilken årsmodell? Er en sent regget 85modell. 21-11-1985 er den førstegangsregistrert i norge det va nice!. få flytta greenfilteret bare. og gi bilen en ordentlig vask! og en m30 motor hehe. fin i utseende, lag deg en bruker på e28 forumet og post litt bilder til oss ! Du får kikke engang til, så oppfyller jeg nesten alle ønskene dine Sitter en m30b34 motor der Bilen var nyvaska, men ikke for hånd gitt, men hvis det er noen flekker på panseret du stusser på så er det steinsprut Planen er også å flytte luftfilteret bak ved høyre framlykt. Må bare få lagd til et deksel å skaffet no rør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Har nye forskjermer du kan få billig. 'send pm om du er interessert:) OG JA! De endestussene må du få gjort noe med fort:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 uff dæven, lurer på hvor jeg fikk 520 fra beklager, jeg ser jo at det er en m30, (slå seg selv i hue) har også masse steinsprut forran på samme sted på panseret, syntes bare bilen så litt "blassere" ut bakfra, men det er vel kanskje bare lyset uansett utrolig fin bil du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Hehe, endestussene så ut som hul hersjestreng Sorry, klarte ikke å dy meg. Doningen så rimelig bøs ut rett forfra og det blir meget bra når du får lakkert den opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Meget fin bil, men er høyre passasjerdør bak opplakkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Høyre passasjerdør bak er byttet grunnet en bulk i vinter, samme med førerdør Så er en liten fargenyanse desverre Fått på de andre felgene nå, fylte rimelig bra ut bak. skal knipse noen bilder imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Fet bil Hvilken senk? Jeg vil også ha sideskjørt..men mangler du hjulbuebredderne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Spax justerbart. 45 forran, og 35bak Jepp, mangler hjulbredderne, men jeg vil ikke ha de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Høyre passasjerdør bak er byttet grunnet en bulk i vinter, samme med førerdør hvis noen ser fargeforskjell derSå er en liten fargenyanse desverre Fått på de andre felgene nå, fylte rimelig bra ut bak. skal knipse noen bilder imorgen Ah, da forstår jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Liten update med bilder av nye felga.... Ble ikke de beste bildene igjen men... De er ikke like "borte" som på ene bildet, bare jeg som ikke er så flink til å ta bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Ble gromt martin gikk fint å spøle med de og:p Bare du kliner på litt dekkshine nå så! viktig når du har svarte felger vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 ÅÅÅÅ HERREGUD FOR EN SKRYTETRÅD!!!! Neida, bilen din er fin den gitt, men du får bytte utveksling så du kansje kjører fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå