Gå til innhold

E30 GS felg T158 (LM kopi) subber i fjærben

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har nettopp kommet hjem etter å ha vært på GS å hentet de nye felgene min, LeMans kopiene..

Og disse subber i fjærbeinet.

Er 8,5" x 17" ET 25 både foran og bak.. Og ved svak sving og kreninger så klunker det godt i fjærbeina på begge sider.

noen andre som har disse felgene? eller har noen formening om det er pga felgstr/ET som gjør det eller om det er min bil det er noe galt med? Har 45 mm fjærbein, lurte da også på om 51mm bygger utover eller innover, for de hadde jo ikke gått på om jeg hadde hatt 51mm da.

Om det er pga str synes jeg hvertfall det er rart at GS tar inn felger som ikke passer uten å space.. hvertfall uten å opplyse om det eller selge med spacere..

Takker for svar

Skrevet

subber det i fjørbeina når du svinger? har du glemt å skru fast hjulet da eller? :P såvidt jeg veit så skal de alltid ha samme avstand?

Skrevet

Nei altså, kan ha fullsving uten at det kommer noen klunkelyder, men med engang fjærene/demperne begynner å jobbe litt så klunker det i fjærbeina.. Høyre foran subber borti når jeg snurrer hjulet rundt, venstre foran virket ikke som var borti hele tiden, men dette var på bukk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...