Hans Wilhelm Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Lurer på å oppgradere lyden litt i min E36 bane/kose-bil. Den skal jo tross alt kjøres til og fra også. Idag har jeg originale høytalere fra 96 og kassetspiller... Har 2 spørsmål: Får jeg plass til 6,5" i sparkepanelet foran? Ligger det ett delefilter på kabelen til diskanten i døren. Hvis det ikke ligger delefilter på ledningen men i en av endene tenkte jeg å bruke den gamle ledningen. Synes det er vanskelig å få trekt kabelen ordentlig fra spilleren og over i døren selv. Tar gjerne imot innspill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 nei, det går ikke med 6,5" da må du kjære ut i sparkepanelet og skru de fast på¨utsiden:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Takk Da blir det 5,25". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny89 Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 tror du må skjære ut da også gitt... er jo standard 3" i døra på E36... når det gjelder delefilter så tror jeg ikke det er det på front.. .men ikke sikker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Er det ikke 5,25" mellomtone i sparkepanelet og en diskant i døren? Trodde det var slik det var jeg. Noen som kan bekrefte eller avkrefte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 5,25 i sparkepanel ja. er flere str i døra. Noen ble levert med mellomtone pluss diskant, andre kun med diskant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Men sitter det da ett delefilter mellom sparkepanel og dør eller spiller alle ellementer alle frekvenser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Sitter et lite "delefilter" v diskanten i døra. Men ingenting på ledningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 Nå ser det desverre ut som bilen kondemneres etter at jeg ble påkjørt bakfra så er ikke så aktuellt lenger... Har fått tak i ny bil der stereoen rungerer MEGET bra synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå