Gjest Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 VURDERER og selge disse supersjeldne felgene pga att jeg ikke får plass til mine bremsene med dem. 3 delte 9 og 10-17.et 13 fram og et 15 bak tror jeg det var.Slik di er nå er restaurering påbegynt. Trenger polering av banene og lakk av senter+nye bolter(Koster ca1800 på Felgen-garage) Geniale felger til e30m3.Syk kant. Passer og e28 e24 e34mm.Kan ta 18 toms kvaliteshjul i bytte evt. bbs ch er av stor int.9000?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierracossie Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 sendt deg PM på disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Sykt gromme felger! fikk "litt" lyst på sa ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Hvordan er det med subbing osv med disse? Syk kant vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 solgt! det var kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 ja. vet ikke om jeg angrer enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierracossie Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 ja. vet ikke om jeg angrer enda... Har fått snakket litt med han godeste lastebilsjåføren som jeg snakket med deg om tidligere. Men var sjeldent at han var på de kantene hvor du bor for å eventuelt plukke de med seg. Men i verste fall posten. Eller et annet fraktselskap. hvis du får plassert dette på en europall og pakke det godt inn så frakter jo posten det. Og jeg betaler jo for frakten. Den motoren som jeg snakket om som jeg kjøpte fra namsos betalte jeg 990kr for frakt på. En helt ordinær europall. Så det bør ikke bli så mye mere enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå