T_A_L Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Skrevet Juni 19, 2009 det har jeg.. 200 pluss fakt den koster ny original 300.- 100.-, den passer i en konvolutt, den koster 12, så 112, så snakker vi. ok trodde du skulle ha hele hanske rommet.. hehe.. men da er det en deal..
T_A_L Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Skrevet Juni 21, 2009 har masse deler.. bare og spørre.. bilen hugges på tirsdag
hylle Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 Deksler til høytalere ved føttene begge sider foran? hele og pene? Sort? Deksler under rattet og over pedalene med klips osv?, sort?
T_A_L Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Skrevet Juni 21, 2009 Deksler til høytalere ved føttene begge sider foran? hele og pene? Sort? Deksler under rattet og over pedalene med klips osv?, sort? jeg har i alle fall deksler under rattet og pedalene i sort. men til høytalere er jeg litt usikker om jeg har i svart.. mener jeg bare har i beige. men skjekker det opp i morgen.
hylle Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Har du crom list på bakfangeren venstre side, uten rust? Altså, den listen som ligger oppå fangeren på førerside. Må være uten rust, og fin og se til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå