patricko Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Er det noen iteresse for noe sånt? Hele å pene: 8.5x17 et 13 10x17 et19 Perfekt på e30 m3 eller 5 serie. (uten dekk) Bud over 10000. Nypris er over 20000! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 pokkern, kjøpte akkurat noen slike, men de er i sthlm :/ så jeg skal ikke ha dine, men har du bilder av de eller? bilder selger veit du:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierracossie Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 pokkern, kjøpte akkurat noen slike, men de er i sthlm :/ så jeg skal ikke ha dine, men har du bilder av de eller? bilder selger veit du:) Her er jo en link til tråden hans med bilder av felgene på bilen. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=91868&postdays=0&postorder=asc&start=270 selger du disse for 10 patrick? isåfall så er jeg veldig interessert. Felgene er vel ikke noe skader på eller stygge på noe vis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Er ikke disse. Ser helt like ut bare med det vanlige futura senteret å blanke skruer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 pokkern, kjøpte akkurat noen slike, men de er i sthlm :/ så jeg skal ikke ha dine, men har du bilder av de eller? bilder selger veit du:) Her er jo en link til tråden hans med bilder av felgene på bilen. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=91868&postdays=0&postorder=asc&start=270 selger du disse for 10 patrick? isåfall så er jeg veldig interessert. Felgene er vel ikke noe skader på eller stygge på noe vis? Bare gi meg beskjed om du skal ha de. Passer hvertfall perfekt på m3`n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierracossie Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Så det er disse du skal selge? Ikke disse? Skulle gjerne hatt breiere kant jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 de øverste ja. skruene kan du jo bytte viss det var de gullfargede som falt i smak. de jeg har på bilen min er 9.5" de jeg skal selge er 10" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 kanskje sa hadde gjort se på e28`n patrick.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Sa må i få prøve når i kjem hjem igjen Pat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 kanskje sa hadde gjort se på e28`n patrick.... Da må du valse litt bak kristian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 Sa må i få prøve når i kjem hjem igjen Pat! Du e henn da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Oslo en tur.. Kjem hjem iløpet av helga. Ringe i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå