Clerion Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Trøbbler litt med bilen min, dvs. Den går rent fint og ordentlig, men ikke skikkelig om dere skjønner. Sliiiiter med å komme seg opp i 120 (Gidd whine om at 100 er høyeste fartsgrense blabla) Når jeg fyrer den opp og trår inn gassen er det akkurat som om den får dritmye bensin, den jukker og hakker helt til den når 2250 rpm ca, da drar den seg oppover. Det er ikke akkurat sykt drag i den heller. Har hatt den på verksted og Co-verdien var drithøy, de prøvde å justere men hjalp ikke så de konkluderte delvis med at LMM var defekt, noen som kan bekrefte? Eller har andre ideer? Sliter også med lysbrytere, hovedlysbryteren funker fett men går ikke i park mens bilen kjører, tåkelyset detter inn og ut, men der tror jeg det kun er å bytte bryter. Mulig det bare er å bytte bryter også på hovedlys? Parklys fungerer når motoren er slått av.
Hauso Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 jeg ville hvertfall sjekka Lambdasonda. koble ut denne, og se om bilen går annerledes. Denne var grunnen til at min bil kødda, brukte jævlig med bensin, og gikk enda mer rævva enn vanlig. lykke til:)
Eksos Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Var ikke lambdasonde på E30 i 1985, men LMM kan det gjerne vere ja
Clerion Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 Min bruker satans mye bensin, ettertenner villt =p
|Ole| Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Kan vere fordelern din som står feil, siden det er 85 modellen står den vel på sida av blokka... kan jo prøve å justere den mot klokka sjå om det blir bedre da
Eksos Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Se etter ett slikt lokk, det er fordelerlokket.. under der er fordeleren
Clerion Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 Okeiokei^^ skal kikke. Mot klokka, got it
|Ole| Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Den kan sitte nokke inni h.... er en bolt du må løyse med en 13mm nøkkel trur eg.. ikkje skru for mykje da iallefall og om du får den til å gå skikkeli og den ligge litt høgt på turtallet på tomgang kan du justere det på innsuget på batterisida...er ei skrue som ligge mot passasjer sida....den skal du skru heilt inn og skru ut igjen til bilen ligge på 800 omdreininger
Clerion Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 Okei =p prøver litt i morra, gidder ikke i kveld^^ Takk for svar ihvertfall, verdt forsøket.
|Ole| Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Berre hyggeleg du Håper det ordner seg, om ikkje så er det berre å skrive oppdateringer så skal vi prøve å hjelpe deg så godt som vi kan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå