Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

I går skjedde noe merkelig, var nesten tom for bensin, så jeg fylte for en 100-lapp på vei hjem fra jobb bare, så ble ikke mange liter. Kjørte hjem (5 minutter) å vasket bilen og holdt på litt, så skulle jeg ut å kjøre. Startet opp, og motoren gikk skikkelig "rart", den buldret, fusket, og tikker litt, på en rar måte. Kjørte litt, og det ble ikke bedre i det hele tatt. Kjørte tanken nesten tom igjen, og fylte på bensin en annen plass, men ikke noe forskjell.

Virker jo som om det skjedde noe etter jeg fylte bensin første gangen, siden den gikk fint, helt til jeg skulle starte opp etter å ha fylt der. Vært i kontakt med bensinstasjonen i dag, og det var 'hvertfall ikke de som var problemet', og der står det nå. Kan jo ikke bevise det liksom, vet jo ikke hva som er feil.

Noen her som har noen tips til hva jeg kan sjekke?

Skrevet

Dæven..... Denne jeg så på rognstranda på Lørdag?

Sånn....forresten =P

Sinnsykt nydelig bil, tenkte jeg skulle ta bilde av den etter vi hadde innstalert oss på hytta men når jeg kom ut igjen da så var den borte =/

Skrevet
Ja, litt utpå ettermiddagen? :) Var nok den, stod på gresset før grusplassen, ikke sant? :)

Stemmer bra =D Kom durende i E30`n. Faen den var skjønn. Klokka var vel rundt 3, halv 4 tenker jeg.

Skrevet

Fyller jo bare 98, og hadde på kondensfjerner ista, men ble ikke noe bedre. Gidder ikke fylle full tank heller, skal ha den av etterpå.

Faen, merkelig med de ringene :S

Skrevet
Ja, litt utpå ettermiddagen? :) Var nok den, stod på gresset før grusplassen, ikke sant? :)

Stemmer bra =D Kom durende i E30`n. Faen den var skjønn. Klokka var vel rundt 3, halv 4 tenker jeg.

Ah, takk! :D Skulle sett deg vettu. Er vel ikke her lengre nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...