eriksen Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 har en rar bmw e 36 318 t ( konebilen ) ingen av fornt lysa virket så jeg byttet alle pærer . alt ok helt til i dag , alt er dødt ? lyser feil på bremser i instrumetnpanelet , men alle bremser er nye . er dette vanlige feil ? eller har jeg dårlig jording ? kan dette feilsøkes med diganose kontakten ?
///Mysild Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 åssen merke er det som lyser? det gule med abs, elelr den røde til høyre for det? er det abs, kan det være en eller flere følere som er ødelagte, er det den røde, er det nok slitasjevarslerene... frontlysa kan være et relè eller dårlig jording... bremser kan sjekkes med diagnose iaf
eriksen Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 den røde til høyre for det har vert og målt bremsevarsler føler og begge er ok , nye bremseklosser oxo. hvor er lys relet ? koster di mye `?
///Mysild Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 den røde til høyre for dethar vert og målt bremsevarsler føler og begge er ok , nye bremseklosser oxo. hvor er lys relet ? koster di mye `? kan være brudd i ledningene, elelr dårlig kontakt? de sitter i sikringsboksen om jeg ikke husker feil... men jeg er ikke sikker på om det kan være problemet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå