slay3r Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Prøver og selge e30en igjen grunnet manglende tid og penger pluss jeg skal inn og tjene fedrelandet! har stått i ett halvt år , startet og gikk når jeg satt den i garasjen. må skiftes traversforinger og litt div. sviver høyt på tomgang når den er kald. den er gått 245000, litt rust men det er jo en gammel bil:) ene hjulbuen bør skiftes, har også ett komplett skinninteriør fra en e30 cab til salgs utenom bilen da det ikke er mitt. er eksoslekkasje på bilen rett før første potta, må også skifte opphenget til den bakre lydpotta. selges til høystbydende:) så bare kom med bud:) bilder av bil slik den står nå kommer snarest:) diff er skiftet og er nyoverhalt, den er gått ca 4000 etter overhaling. rusta i hjulbuen bilde med felgene på interiøret er til salgs utenom, gi bud:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Ca pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slay3r Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 bare å komme med bud;) bilen må selges fortløpende.. men kunne tenkt meg en 5-6 k for bilen.. interiøret vet jeg ikke mn kan høre med han som eier det hvis det skulle være interesant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slay3r Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 bump:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 regner med der ikke er skilt å den på på eu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Andy-boy! E årsavgiftå betalt? meg og hansi bil ha ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slay3r Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 e nok ikje d gisle.. men bestem dokk fort;) hehe må vekk fortest mulig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xzyrex Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 jeg tar an kansje for 6 k ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 e det skilt ? e bilen kjørbar ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HungerForE30 Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Litt OT men har skinnseter i matchene farge til den bilen, til salgs:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Jeg har kjøpt denne bilen for en stund siden. Den er vel klar for skilt til uka, bare litt småting igjen. Interreserte kan jo sende meg en PM, Må muligens selge igjen pga studier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg