stoffer Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Får en ny E91 om noen dager, den har minste idrive men ingen tilslutning for iphone så jeg tenke å få ettermontert dette. BMW påstår dette koster over 8000 å ettermontere og det er ikke noe man begir seg ut på alene siden det må omprogrammeres en masse saker, det var en gammel støvete grinebiter som betjente meg og jeg får meg liksom ikke helt til å tro på dette. Jeg ser at kittet koster ca 3000 hos GS, men det er veldig forvirrende hva jeg trenger og hvordan det monteres, jeg har carsoft, klarer jeg evt. omprogrammeringer med denne? Ellers finnes det jo en myriade av produkter fra andre produsenter, hva fungerer best for iphone?, har ikke noe imot å installere men har ikke lyst å rive for mye i filler på en splitter ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myrlas Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 VAr i saqmme situasjon på en E61 forleden. Med tanke på hvor liten erfaring BMW Norge har i å ettermontere dette utstyret på biler her på bjerget så valgte jeg å ta det via en bilstereoforhandler i steden for. Da får jeg iPodintegrasjon med iDrive, samt USB og aux inngang for en billigere penge. Dette blir installert på fredag, og jeg kan gi en lyd om resultatet. Vedkommende som skal gjøre dette har gjort det med en rekke nyere BMW'er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
me61 Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 VAr i saqmme situasjon på en E61 forleden. Med tanke på hvor liten erfaring BMW Norge har i å ettermontere dette utstyret på biler her på bjerget så valgte jeg å ta det via en bilstereoforhandler i steden for. Da får jeg iPodintegrasjon med iDrive, samt USB og aux inngang for en billigere penge. Dette blir installert på fredag, og jeg kan gi en lyd om resultatet. Vedkommende som skal gjøre dette har gjort det med en rekke nyere BMW'er. Har du noen erfaringer med dette nå et år etter? Var det hos Bilradiospes du fikk dette montert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Stemmer det der.BMW skal ha over 10000 kr for å montere usb interface på min e87 1 serie.Fikk bedskjed om å kjøpe meg en ny bil fra bmw.Dustehuer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå