Minibusa Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Da E30`n har en lei tendens til å spise bakhjul på div treff, trenger jeg både felger og dekk til denne. Ettersom bruken er relativt hard, ønsker jeg ikke felger i øvre prisklasse, jo billigere jo bedre Ta kontakt om du har noe du ønsker og bli kvitt... Ønsker helst 17", men kan være intressert i 15" og 16" om prisen er virkelig god... Og om de ikke kan leveres på treff eller på sentrale østlandet, bør de være innen for hente avstand fra oslo... Så hva har du, og hva skal du ha for de er vel det jeg trenger...
T_A_L Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Da E30`n har en lei tendens til å spise bakhjul på div treff, trenger jeg både felger og dekk til denne. Ettersom bruken er relativt hard, ønsker jeg ikke felger i øvre prisklasse, jo billigere jo bedre Ta kontakt om du har noe du ønsker og bli kvitt... Ønsker helst 17", men kan være intressert i 15" og 16" om prisen er virkelig god... Og om de ikke kan leveres på treff eller på sentrale østlandet, bør de være innen for hente avstand fra oslo... Så hva har du, og hva skal du ha for de er vel det jeg trenger... åssen pris klasse hadde du tenkt da?
Minibusa Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 I utgangspunktet begynner det å bli bra før mantorp nå, men etter det er det vel litt over 20 hjul som må legges om igjen før våler... Så mange jeg trenger? Tja... så mange som mulig... Men som det står over... Bare og si hva man har, og hva man ønsker for det... Så har jeg en formening om hva som er interessant eller ikke jeg...
Morty999 Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 kan sikkert få 6 225-45-17 dekk for 1500 spenn el noe. kom med bud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå