André78 Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Har tenkt å bytte ut stoffsetene mine med sport/skinnseter. Noen som vet hvilke seter som evt passer rett inn. Fra E39,E38 osv? Er det mye jobb med dette?
Bmw Mathias Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Lurer også på det samme.. Vilke seter fra vilke biler passer til E34 Sedan ?
winchester Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Det er ikke mye jobb. Er 4 muttere på hver stol fremme, bake er jeg heller usikker, men så absolutt ikke mye arbeid.
Glenno Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Lurer også på det samme..Vilke seter fra vilke biler passer til E34 Sedan ? Om du klikker deg inn på www.bimmer.se under mekartips er det brukt en e32 seter.
Bmw Mathias Skrevet Juni 18, 2009 Skrevet Juni 18, 2009 Lurer også på det samme..Vilke seter fra vilke biler passer til E34 Sedan ? Om du klikker deg inn på www.bimmer.se under mekartips er det brukt en e32 seter. Oki, takker! Så E32 går i E34. Går E38 da? Eller er det for breie bakseter ?
NeonMuffler Skrevet Juni 18, 2009 Skrevet Juni 18, 2009 e32 seter passer, bak er det bare litt mere knotete å få dem på, siden de er endel breiere, men de passer. har selv hatt komplett e32 interiør i min før. sitteputa bak napper man bare rett opp, så tar du ryggen som sitter med 4 eller 6(husker ikke helt) plast muttere+ at du må skru av beltene i bånn. thats it, tar ikke lange tia. har gjort det alt for mange ganger på e34 før hehe:)
axor Skrevet Juni 18, 2009 Skrevet Juni 18, 2009 det går fort, men husk at ryggen i baksetet ikke går av før du har tatt av nakkestøttene, så slipper du å glo deg grønn på hva som henger igjen, fort gjort å bytte om:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå