stianwaloer Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Er det noen som kan forklare meg hvordan i H!... man får ut den analoge klokka som står i dashbordet på en 520i, E34, 92 mod?? Alt av pærer i belysningen til vifte og klokke er gått og det er IKKE sikringen som har gått. Lysene har gradvis forsvunnet... I tillegg har jeg samme problemet som en annen her inne med speedometret. Nåla i speedometret gjør av og til som den selv vil... Av og til virker den, av og til ikke. (Enkelte ganger viser den 140-60 km/t når man kjører i 90 km/t) Finnes det reperasjonsbøker for denne serien (E34) å få kjøpt?? Anyone? Mvh -Stian- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Bruk et flatt skrujern med forsiktighet. Ja, det er et sant helv@%#! Mangler noe lys æ også, men gav opp de til varmeapparatet. Når det gjelder speedometeret vil æ kanskje ha mistenkt føleren i kardangen. Denne er veldig enkel å skifte ut Kjøp Haynes-boka for e34. Dessverre omtaler denne kun m20 motoren, men ellers er jo det meste likt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hattis Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Ta ut CD spiller, du finner en hendel der inne til høgre som løser ut klokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Har prøvd å røkke i denne hendelen men skjer ikke noe, er det mot meg eller motoren denne hendelen skal dras ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ripper87 Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 du ska dra mot deg så kommer klokka hopende ut;) vist den sitter som f@&¤ så kan du bruke flat trekker samtidig som du drar hendelen mot deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå