estorilskreppa Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Skrevet Juli 8, 2009 Sleng ut noen bilder av bilen din da frøken venter spennt hehe...ikke helt enda...den jobbes iherdig på hver eneste dag nå..kommer når den er 100% har også bestilt meg karbon panser og bagasje luke nå...taket blir svart..resten estoril blått og karbon.. Høres ut som at bilen din kommer til å bli drit kul tror det ja.. blir ivertfall anderledes
Mr E30 Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 for å si det sånn er det ingen ting feil med carbon å blått heller ikke sort å blått.Har du kjøpt splittere å? Det er drit najs i carbon på m-fanger.
estorilskreppa Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Skrevet Juli 8, 2009 for å si det sånn er det ingen ting feil med carbon å blått heller ikke sort å blått.Har du kjøpt splittere å? Det er drit najs i carbon på m-fanger.jepp splittere .... emblem..bakrute spoiler.. alle lister invendig.. grill...håndbrekk...pedal sett med fot hviler...og sikkert flere ting jeg ikke husker nå...alt i karbon...pluss folierte lister rundt vinduene svart...folierer taket svart..nye hovedlykter..svarte med xenon og angel eyes..nye svarte felger med krom kant.. osv osv.. tar aldri slutt dette hehe
Bele-Bmw Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Spent på å se bilder av bilen,høres ut så den en blir suksess i mine øyne:-)
estorilskreppa Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Skrevet Juli 8, 2009 satser på det ja,er døds gøy å holde på med prosjektene rundt bilen min nå... gleder meg sånn til alt er 100%
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå